Strony

środa, 26 marca 2014

Wiosenna klatka - od podstaw



Gdy zobaczyłam klatkę która została stworzona od podstaw, oczywiście nie mogłam sobie pozwolić na to by  też taką stworzyć.
Nie było to takie łatwe - chodzi mi o konstrukcję, ponieważ ja z reguły nie używam linijki, a jesli już to sporadycznie, styropian nie szczególnie był dobrej jakości... poszłam na "spontan" bez jakiejkolwiek formy i przemyślenia budowania.

Ale powstała, i jestem z niej bardzo zadowolona - bo nawet nie jest krzywa :)

Tworzenie od podstaw zajęło mi kilka godzin, ale mam za to już piękną wiosenną ozdobę.







Klatkę pozwalam sobie zgłosić na wyzwanie wielkanocne z tekturką


Miało być świątecznie, kolorowo i z tekturką - u mnie tekturka to skrzydełka u ptaszka ( mam nadzieję , że takie użycie tego elementu wystarczy)



Oraz na wyzwanie w

CRAFT - SZAFA 





Moje skreślenie to
Kwiatek- perełki- metalowy element




6 komentarzy:

  1. Padłam z wrażenia! Tak bardzo mi się podoba Twoja praca!!!!!!!!!! Pozwolisz, że się nią zainspiruje!!!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Szafy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, jak najbardziej inspiracja mile widziana. Fajnie się robi coś od podstaw :) Czekam na Twoją

      Usuń
  2. Coś pięknego! Napatrzeć się nie mogę - ta klatka to prawdziwe cudo! Jestem pod ogromnym wrażeniem!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow jakie cudeńko ... niesamowita :) dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Szafy :)

    OdpowiedzUsuń